Partnerzy

Google - doskonały partner biznesu - oferuje narzedzia, które gwarantują bezpieczeństwo i niezawodność, umożliwiają zdalną pracę, podgląd do właśnych dokumentów, przyspieszają komunikację wewnętrzną oraz poprawiają komfort pracy z każdego miejsca na świecie. Aplikacje Google (Google Apps) to doskonałe narzędzia dla firm, które cenią sobie efektywność, mobilność, czas oraz bezpieczeństwo.

Microsoft - Potentat na rynku informatycznym dostarczający m.in. dopracowane przez lata narzędzia biurowe. Microsoft - firma, która stale śledzi rozwój rynku, wprowadziła nowoczesne rozwiązanie chmurowe dla biznesu MS Office 365 - nowa odsłona sprawdzonych rozwiązań - narzędzia takie jak: poczta, kalendarz, skydrive, aplikacje web apps (odpowiednik MS Office), Lync (wideokonferencje). Dzięki MS Office 365 prowadzenie biznesu staje się możliwe wszędzie tam, gdzie się znajdujemy - posiadając dostęp do aktualnych wiadomości, tworzenia nowych umów i dokumentów, wyznaczania zadań w zespole oraz komunikacji z kontrahentami na całym globie.
Podio - platforma online, dzięki której zarządzanie firmą staje się prostsze, niż kiedykolwiek wcześniej. Na podstawie pfalformy Podio można skonstruować system do zarządzania projektami i kontaktami, tworzyć obszary dla wybranych pracowników czy załączać dokumenty przypisane do konkretnych projektów, przez co zarzadzanie firmą staje się przejrzyste. Dodatkowym atutem plaformy Podio jest możliwość jej integrowania z Aplikacjami Google dla Firm oraz niemal nieograniczonego rozbudowywania o kolejne aplikacje i moduły.
NeoKancelaria - nowoczesny i bezpieczny system chmurowy do zarządzania Kancelarią umożliwiający prowadzenie spraw, rozliczanie czasu pracy, obniżenie kosztów prowadzenia kancelarii, a przede wszystkim stały dostęp do danych. NeoKancelaria spełnia wymagania normy bezpieczeństwa ISO 27001:2005.

Timecamp - doskonałe narzędzie wspomagające efektywność pracowników. Proste narzędzie, które pozwala precyzyjnie identyfikować i eliminować największych “złodziei czasu”. Skontaktuj się z nami, aby zaplanować wdrożenie testowe, i już dziś sprawdzić produktywność Twoich pracowników.

PipelineDeals - najprostszy sposób na zorganizowanie i nadzorowanie pracy handlowców. Pozwala na bardzo przejrzyste zarządzanie informacjami o klientach, oraz generowanie dowolnie określonych raportów. W połączeniu integracją z Google Apps tworzy potężne narzędzie wspierające sprzedaż.

Mavenlink - system zarządzania projektami pozwalający na planowanie pracy, kontrolę budżetu, czy rozliczanie czasu pracy. A przede wszystkim, jest to doskonałe rozwiązanie dla osób aktywnie kontaktujących się z klientami - system umożliwia zaproszenie klienta do projektu i aktywną wymianę szeregu informacji. W ten sposób wszystkie ustalenia są łatwo dostępne i zawsze aktualne.
Paymo.biz - doskonałe narzędzie do zarządzania projektami. Samodzielnie zlicza czas poświęcony konkretnym klientom lub ich projektom. Pozwala na precyzyjną weryfikację efektywności pracowników dzięki rozbudowanym raportom.