12 powodów by zastanowić się nad Aplikacjami Google w swojej Firmie

Rozwiązania chmurowe Google mogą być traktowane jako pfatforma umożliwiająca m.in. lepszy kontakt biznesu z klientami, a to może zaowocować osiągnięciem lepszych rezultatów. Przyglądnijmy się 12 powodom, dla których rynek detalistów coraz chętniej zaczyna korzystać z możliwości Aplikacji Google dla Firm.

  1. Zaangażowanie pracowników - Aplikacje Google zapewniają nieprzerwaną współpracę z osobami nadzorującymi i pracownikami poprzez pocztę Gmail, Dokumenty i Arkusze Google, Kalendarz Google i wiele innych dostępnych aplikacji - mobilizowanie członków zespołu, aby lepiej służyć klientom.

  2. Projektowanie i współdzielenie planogramów - Menedżerowie mogą korzystać z wizualnego merchandisingu w swoich sklepach poprzez dzielenie planogramów na Google Docs i witrynach (intranecie).

  3. Portale Intranetowe - Członkowie zespołu mają dostęp do ważnych informacji w witrynach firmowych Google. Dostęp do nich jest ograniczony tylko dla osób, którym nadano dostęp. "Witryny" są jedynie rozwiązania intranetowym, ale to co mogą zrobić z nimi adinistratorzy, to ogromny potencjał na stworzenie strony ulepszającej współpracę.

  4. Korzystaj z możliwości portalu społecznościowego klasy biznes - Kierownicy sklepów często stoją wobec wyzwania mobilności i dostęności. Prowadzi to do problemów w dostępie do harmonogramów pracy pracowników. Portal społecznościowy do komunikacji w firmie Google + oraz wideo konferencje Hangout Google+ pozwalają udostępniać aktualizacje w swoim kręgu społecznym, zwiększać ruch w sieci i zapewnić dostęp do najbardziej aktualnych informacji i nowości w sklepach.

  5. Informuj na bieżąco swoich Klientów o nowościach w swoim sklepie - Informuj klientów o nadchodzących promocjach, wydarzeniach, nowych otwarciach, rozpoczęciu sprzedaży sezonowej oraz genereuj informacje o swoich Klientach za pośrednictwem poczty Gmail oraz Formularzy Google.

  6. Poznaj potrzeby swoich Klientów - zapytaj swoich Klientów co możesz zrobić lepiej w swoim sklepie, by jeszcze bardziej lubili Cię odwiedzać i kupować Twój towar. Skorzystaj z Formularzy Google, zbierz opinie Klientów i wsłuchaj się w to, czego potrzebują.

  7. Żegnajcie ręczne zapisy o sprzedaży i pojedyncze raporty - Rejestruj sprzedaż w całej sieci swoich sklepów za pomocą Arkuszy Google. Wiele sklepów może uzupełniać zmiany w sprzedaży w tym samym czasie w tym samym raporcie. Zapomnij o wielu pojedynczych zestawieniach, kopiowaniu i traceniu czasu na scalaniu wielu dokumentów.

  8. Nie zajmuj się konserwacją swojego IT - nie dlatego,  że to nie jest ważne, po prostu zajmij się prowadzeniem swojego biznesu, a aktualizacje i konserwację zostaw specjalistom Google. Aktualizacje wprowadzane są na bieżąco, nie przerywając pracy Twojej firmy, dzięki czemu zawsze masz dostęp do najnowszego oprogramowania w Internecie. A to wszystko w ramach licencji, więc nie ponosisz dodatkowych kosztów.

  9. Współdziel Kalendarz wydarzeń w Twojej firmie - Informacje o wszystkich nadchodzących imprezach i nowych kolekcjach czy wydarzeniach firmowych poprzez jedno kliknięcie udostępnisz wszystkim w firmie.

  10. Ochrona danych - Google Apps Vault umożliwia zachowanie w archiwum wszytskich wiadomości e-mail i czatów Hangout nawet jeśli Twój pracownik przez przypadek coś usunie.

  11. Monitoruj w czasie rzeczywistym zmiany w Twojej firmie - Kontroluj zmiany w zapasach, przepływ towaru, planuj szkolenia i przyjmuj zgłoszenia za pomocą Google Formularzy i Aarkuszy kalkulacyjnych.

  12. Bądź widoczny w Google+ Zaznacz swoją obecność w Internecie i zaplanuj efektywnie strategię marketingową z Google+. Zbuduj w prosty sposób swoją stronę firmową, zapraszaj swoich Klientów do jej polubienia.

Dzięki Aplikacjom Google dla Firm, Twój zespół pracowników będzie mieć dostęp do najnowszych materiałów marketingowych i sprzedażowych, a Twoi Klienci zyskają dodatkowe narzędzia komunikacji z Tobą i Twoimi pracownikami.

Chcesz wiedzieć więcej, skontaktuj się z nami >>

Artykuł na bazie http://www.mediaagility.com/

Dog